Solig vecka

Nu var det ett tag sen. Men bloggen får tyvär lida när det är mycket i både skolan och cheer. Har inte haft en ända lugn kväll den här veckan. I tisdags var det världens jobbigaste träning, my god, trodde på riktigt att jag skulle dö och svimma, när jag kom hem brast jag ut i gråt haha. I tisdags tränarmöte, torsdags träning med mint, och igår hade jag träning själv igen. Dessutom tusen saker att göra i skolan. Idag är nog första dagen på en helg den här terminen som jag inte har träning, ska bara vara hemma och sola hela dagen och sen i eftermiddag åker jag till stan och ska träffa Clara, mys! Men gud vad jag älskar det här vädret, man blir så mycket gladare, haha!
 
Veckan som kommer blir inte lugnare den heller, måndag-ondag har jag hundra saker att fixa och förstår inte hur jag ska få ihop allt. Men sen på tordag åker jag till Nyköping för RM och SM och kommer inte hem förrän på lördag, åh vad jag längtar!! Men nu ska jag fixa lite frukost och sätta mig ute i solen, puss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0